Lula Lula
508
BLOG

Brzeziński w Kongresie

Lula Lula Kultura Obserwuj notkę 109

 

 

Prace Zbigniewa Brzezińskiego trafily do Biblioteki Kongresu

-no proszę

jeszcze całkiem niedawno wspominałam te rysunki u Trammera  ( polecam Jego inspirującą notkę :)

Miałam okazję widzieć je na żywo  ( Brzezińskiego też :)

gdy zostały  zgromadzone w jednej gablotce , gdzieś z boku

miedzy pracami Emilie  Brzeziński

Co na to Pan Zbigniew ?

:

"Jak zostały opublikowane, przestałem robić te moje bazgroły. Nie wiem dlaczego. Tak samo jak nie wiem, czemu w ogóle zacząłem je rysować"

 

Ha!

 

Już Go widzę jak sobie bazgroli na tych wszystkich nudnych spotkaniach z włodarzami  świata :)

 

Brzeziński w kongresie

 

Brzeziński w kongresie

moje fotki 

 

 

 

 

Lula
O mnie Lula

z Watahy ****************************************************

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura