Lula Lula
503
BLOG

nocne wilków rozmowy

Lula Lula Kultura Obserwuj notkę 54

 

 

Był wyjątkowo ciepły maj

Przedproże lata- to się czuło

Endorfiny w powietrzu jak motyle

iskry

 

Kończył się wieczór

przegadany i przebalowany też

 

Tylko ja zostałam

i Krzyś

i Tomek

 

i elektryzujące napięcie

 

musieliśmy coś z tym zrobić

zakradliśmy się do opuszczonej nocą kuchni

 

schodami w dół

 

wielka , komunistyczny wystrój , wszystko takie..

posępne

 

i

 

tam

 

nocą

 

w tej kuchni...

 

ZJADŁAM NAJLEPSZĄ SAŁATKĘ w moim życiu!

 

mój Boże - westchnęła Lul

była re-we -la cy-jna !

 

********

 

 

-Tyle?- zapytał Wilk

-Tak!- powiedziała z ukontentowaniem Lul

-Super! - odparł  Wilk- i przewrócił się na bok  

 

 

 

 

Lula
O mnie Lula

z Watahy ****************************************************

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura